EVENT MARKETING: ФОРМУЛА УСПІХУ СВІТОВИХ БРЕНДІВ
Студенти відділення менеджменту та маркетингу ЧДБК взяли участь у круглому столі «Успішні івенти світових брендів». До заходу долучилися здобувачі освіти груп №1М-24 та №3М-25 освітньої програми «Маркетинг».
Під час обговорення студенти розглянули приклади івентів відомих міжнародних і вітчизняних брендів — Louis Vuitton, Dior, Heineken, Tesla, IKEA, Apple, Samsung, Jaguar, Prada, «Карпатська джерельна». Також було розглянуто роль івент-маркетингу у формуванні іміджу та впізнаваності бренду.
У ході круглого столу було розглянуто:
- інноваційні формати івентів та їх вплив на молодіжну аудиторію,
- роль креативу та візуальних рішень,
- використання інтерактивних digital-інструментів,
- створення емоційного досвіду для аудиторії.
Захід пройшов у форматі активного обговорення та дав практичні висновки, які студенти зможуть використати під час навчання й роботи над власними проєктами.
