• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Захист проектів «SMM-стратегія підприємства та її реалізація»

20 квітня 2017 року відбулось заключне засідання Студентського науково-практичного маркетингового клубу «MypCating Club», на якому команди студентів захищали свої проекти на тему «SMM-стратегія підприємства та її реалізація». Протягом ІІ семестру учасники клубу працювали над проблемами реальних підприємств, таких як: фотостудія «Atmosfera», ресторан «СеляВі», виробник одягу «Olymp», маркетингове агентство «Smaglyk Brand Centre» та розробляли для них стратегії просування в соціальних мережах.

За результатами захисту було визначено найкращий проект «SMM-стратегія маркетингового агентства «Smaglyk Brand Centre» розробила команда «Непохожие» у складі студентів групи № М-15: Пустової Яни, Стеблян Оксани і Буценко Євгенія. Команда отримала цінний подарунок від компанії-замовника.

Інші новини

Розклад зустрічі студентів з кураторами груп
Розклад зустрічі студентів з кураторами груп Зустріч студентів з кураторами груп відбудеться 31 серпня за розкладом: План зустріч ...
Зустріч з головою Комітету економістів України 
Андрієм Новаком
Зустріч з головою Комітету економістів України Андрієм Новаком 07 жовтня відбулася зустріч з відомим українським економістом, політологом, громадським діячем, головою Комітету економі ...
За зверненням студентів бізнес-коледжу у Черкасах облаштують підвищені пішохідні переходи
За зверненням студентів бізнес-коледжу у Черкасах облаштують підвищені пішохідні переходи На сесії міськради від 25 жовтня 2016 року 36 голосами було підтримано депутатське звернення щодо облаштування підвищено ...