• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Захист проектів «SMM-стратегія підприємства та її реалізація»

20 квітня 2017 року відбулось заключне засідання Студентського науково-практичного маркетингового клубу «MypCating Club», на якому команди студентів захищали свої проекти на тему «SMM-стратегія підприємства та її реалізація». Протягом ІІ семестру учасники клубу працювали над проблемами реальних підприємств, таких як: фотостудія «Atmosfera», ресторан «СеляВі», виробник одягу «Olymp», маркетингове агентство «Smaglyk Brand Centre» та розробляли для них стратегії просування в соціальних мережах.

За результатами захисту було визначено найкращий проект «SMM-стратегія маркетингового агентства «Smaglyk Brand Centre» розробила команда «Непохожие» у складі студентів групи № М-15: Пустової Яни, Стеблян Оксани і Буценко Євгенія. Команда отримала цінний подарунок від компанії-замовника.

Інші новини

ДЕНЬ КАР’ЄРИ СТУДЕНТІВ ВІДДІЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ТУРИЗМУ
ДЕНЬ КАР’ЄРИ СТУДЕНТІВ ВІДДІЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ТУРИЗМУ 27 квітня 2016р. відбувся День кар’єри студентів відділення економіки та туризму, в рамках якого був проведений студентс ...
Робоча зустріч керівників ЧДБК, ISMA University та
Департаменту економічного розвитку Черкаської ОДА
Робоча зустріч керівників ЧДБК, ISMA University та Департаменту економічного розвитку Черкаської ОДА 13 грудня 2016 року перший заступник директора ЧДБК Надія Азьмук та президент ISMA University Роман Дьякон провели робоч ...
Показники діяльності Черкаського державного бізнес-коледжу у 2011-2016 роках
Показники діяльності Черкаського державного бізнес-коледжу у 2011-2016 роках Основні показники діяльності Черкаського державного бізнес-коледжу за результатами роботи у 2011-2016 роках Визнано ...