• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Захист проектів «SMM-стратегія підприємства та її реалізація»

20 квітня 2017 року відбулось заключне засідання Студентського науково-практичного маркетингового клубу «MypCating Club», на якому команди студентів захищали свої проекти на тему «SMM-стратегія підприємства та її реалізація». Протягом ІІ семестру учасники клубу працювали над проблемами реальних підприємств, таких як: фотостудія «Atmosfera», ресторан «СеляВі», виробник одягу «Olymp», маркетингове агентство «Smaglyk Brand Centre» та розробляли для них стратегії просування в соціальних мережах.

За результатами захисту було визначено найкращий проект «SMM-стратегія маркетингового агентства «Smaglyk Brand Centre» розробила команда «Непохожие» у складі студентів групи № М-15: Пустової Яни, Стеблян Оксани і Буценко Євгенія. Команда отримала цінний подарунок від компанії-замовника.

Інші новини

Результати виборів голови Студентської ради коледжу
Результати виборів голови Студентської ради коледжу 19-20 травня у коледжі відбулися вибори нового голови Студентської ради на 2016-2017 навчальний рік. На посаду балотувал ...
Рейтинговий список абітурієнтів
на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст».<font color='#800'> Оновлено!(станом на 02.08.2016)</font>
Рейтинговий список абітурієнтів на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст». Оновлено!(станом на 02.08.2016) Рейтинговий список абітурієнтів на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст» Спеціальність 051 ...
Зустріч з представниками компанії Codaline
Зустріч з представниками компанії Codaline 20 вересня 2016 року відбулася зустріч студентів відділення інформаційних технологій із засновниками компанії Codaline Н ...