• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Захист проектів «SMM-стратегія підприємства та її реалізація»

20 квітня 2017 року відбулось заключне засідання Студентського науково-практичного маркетингового клубу «MypCating Club», на якому команди студентів захищали свої проекти на тему «SMM-стратегія підприємства та її реалізація». Протягом ІІ семестру учасники клубу працювали над проблемами реальних підприємств, таких як: фотостудія «Atmosfera», ресторан «СеляВі», виробник одягу «Olymp», маркетингове агентство «Smaglyk Brand Centre» та розробляли для них стратегії просування в соціальних мережах.

За результатами захисту було визначено найкращий проект «SMM-стратегія маркетингового агентства «Smaglyk Brand Centre» розробила команда «Непохожие» у складі студентів групи № М-15: Пустової Яни, Стеблян Оксани і Буценко Євгенія. Команда отримала цінний подарунок від компанії-замовника.

Інші новини

Предметна олімпіада з Економіки підприємства
Предметна олімпіада з Економіки підприємства 24 травня 2016 року в рамках роботи студентського наукового клубу «Business Club» відбулась предметна олімпіада з Економ ...
Вітаємо Бурмістрова Сергія Владиславовича
Вітаємо Бурмістрова Сергія Владиславовича Вітаємо Бурмістрова Сергія Владиславовича з присудженням наукового ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05. ...
СВЯТКУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЕКОНОМІСТА В ЧДБК!
СВЯТКУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЕКОНОМІСТА В ЧДБК! Відділення економіки вітає студентів та викладачів ЧДБК, а також всіх, хто причетний до економічної науки з Міжнародним ...