• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Захист проектів «SMM-стратегія підприємства та її реалізація»

20 квітня 2017 року відбулось заключне засідання Студентського науково-практичного маркетингового клубу «MypCating Club», на якому команди студентів захищали свої проекти на тему «SMM-стратегія підприємства та її реалізація». Протягом ІІ семестру учасники клубу працювали над проблемами реальних підприємств, таких як: фотостудія «Atmosfera», ресторан «СеляВі», виробник одягу «Olymp», маркетингове агентство «Smaglyk Brand Centre» та розробляли для них стратегії просування в соціальних мережах.

За результатами захисту було визначено найкращий проект «SMM-стратегія маркетингового агентства «Smaglyk Brand Centre» розробила команда «Непохожие» у складі студентів групи № М-15: Пустової Яни, Стеблян Оксани і Буценко Євгенія. Команда отримала цінний подарунок від компанії-замовника.

Інші новини

 Вітаємо чемпіонів області з волейболу
Вітаємо чемпіонів області з волейболу 02-03 квітня відбулися змагання з волейболу за програмою ХVІ обласної Спартакіади серед ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. У з ...
Презентація діяльності Індустріального гендерного комітету з реклами
Презентація діяльності Індустріального гендерного комітету з реклами 22 квітня в рамках Дня кар’єри відділення маркетингу та комерції до Черкаського державного бізнес-коледжу завітала генер ...
Костюмована вечірка на HALLOWEN від ЧДБК
Костюмована вечірка на HALLOWEN від ЧДБК 31 жовтня «страшно» весело студенти та гості коледжу, серед яких не вперше було багато школярів, відсвяткували Halloween ...