• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Захист проектів «SMM-стратегія підприємства та її реалізація»

20 квітня 2017 року відбулось заключне засідання Студентського науково-практичного маркетингового клубу «MypCating Club», на якому команди студентів захищали свої проекти на тему «SMM-стратегія підприємства та її реалізація». Протягом ІІ семестру учасники клубу працювали над проблемами реальних підприємств, таких як: фотостудія «Atmosfera», ресторан «СеляВі», виробник одягу «Olymp», маркетингове агентство «Smaglyk Brand Centre» та розробляли для них стратегії просування в соціальних мережах.

За результатами захисту було визначено найкращий проект «SMM-стратегія маркетингового агентства «Smaglyk Brand Centre» розробила команда «Непохожие» у складі студентів групи № М-15: Пустової Яни, Стеблян Оксани і Буценко Євгенія. Команда отримала цінний подарунок від компанії-замовника.

Інші новини

Вітаємо переможицю конкурсу СтудМіс Черкащини 2016
Вітаємо переможицю конкурсу СтудМіс Черкащини 2016 21 травня відбулося феєричне шоу краси, кмітливості, таланту та грації СтудМіс Черкащини 2016. Серед 17 конкурсанток с ...
Збільшено кількість місць державного замовлення
Збільшено кількість місць державного замовлення Згідно з рішенням Конкурсної комісії Міністерства освіти і науки України від 25.06.2016 р. по розподілу обсягу державн ...
Міжнародний день грамотності
Міжнародний день грамотності 8 вересня традиційно святкується у світі Міжнародний день грамотності. В цей день циклова комісія української мови та лі ...