• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Захист проектів «SMM-стратегія підприємства та її реалізація»

20 квітня 2017 року відбулось заключне засідання Студентського науково-практичного маркетингового клубу «MypCating Club», на якому команди студентів захищали свої проекти на тему «SMM-стратегія підприємства та її реалізація». Протягом ІІ семестру учасники клубу працювали над проблемами реальних підприємств, таких як: фотостудія «Atmosfera», ресторан «СеляВі», виробник одягу «Olymp», маркетингове агентство «Smaglyk Brand Centre» та розробляли для них стратегії просування в соціальних мережах.

За результатами захисту було визначено найкращий проект «SMM-стратегія маркетингового агентства «Smaglyk Brand Centre» розробила команда «Непохожие» у складі студентів групи № М-15: Пустової Яни, Стеблян Оксани і Буценко Євгенія. Команда отримала цінний подарунок від компанії-замовника.

Інші новини

Урочиста церемонія посвяти у першокурсники
Урочиста церемонія посвяти у першокурсники 1 вересня відбулося урочисте святкування Дня знань та початку нового 2016-2017 навчального року. Урочисте підняття держа ...
UNIT Factory  &  CHSBC
UNIT Factory & CHSBC 7 жовтня студенти відділення «Інформаційних технологій» групи №3П-15 — кращої групи Черкаського державного бізнес-коледж ...
Експрес-тренінг з працевлаштування 
на тему: «Мистецтво написання резюме»
Експрес-тренінг з працевлаштування на тему: «Мистецтво написання резюме» 23 листопада 2016 року для учасників Business Club, студентів випускної групи № 1Е-14 відбувся професійний експрес-трені ...