• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Захист проектів «SMM-стратегія підприємства та її реалізація»

20 квітня 2017 року відбулось заключне засідання Студентського науково-практичного маркетингового клубу «MypCating Club», на якому команди студентів захищали свої проекти на тему «SMM-стратегія підприємства та її реалізація». Протягом ІІ семестру учасники клубу працювали над проблемами реальних підприємств, таких як: фотостудія «Atmosfera», ресторан «СеляВі», виробник одягу «Olymp», маркетингове агентство «Smaglyk Brand Centre» та розробляли для них стратегії просування в соціальних мережах.

За результатами захисту було визначено найкращий проект «SMM-стратегія маркетингового агентства «Smaglyk Brand Centre» розробила команда «Непохожие» у складі студентів групи № М-15: Пустової Яни, Стеблян Оксани і Буценко Євгенія. Команда отримала цінний подарунок від компанії-замовника.

Інші новини

Презентація книжки-розмальовки «Рідне місто Черкаси»
Презентація книжки-розмальовки «Рідне місто Черкаси» 3 червня 2016 року студенти та випускники відділення «Дизайн» стали учасниками презентації книжки-розмальовки «Рідне міс ...
Візит ректора ДВНЗ «Університет банківської справи»
Візит ректора ДВНЗ «Університет банківської справи» 12 вересня 2016 р. Черкаський державний бізнес-коледж відвідала з робочим візитом ректор ДВНЗ «Університет банківсько ...
Скот Мейсон провів зустріч із представниками
 Студентської ради бізнес-коледжу
Скот Мейсон провів зустріч із представниками Студентської ради бізнес-коледжу 14 вересня 2016 р. відбулася зустріч представників Студентської ради Черкаського державного бізнес-коледжу з регіональни ...