• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Захист проектів «SMM-стратегія підприємства та її реалізація»

20 квітня 2017 року відбулось заключне засідання Студентського науково-практичного маркетингового клубу «MypCating Club», на якому команди студентів захищали свої проекти на тему «SMM-стратегія підприємства та її реалізація». Протягом ІІ семестру учасники клубу працювали над проблемами реальних підприємств, таких як: фотостудія «Atmosfera», ресторан «СеляВі», виробник одягу «Olymp», маркетингове агентство «Smaglyk Brand Centre» та розробляли для них стратегії просування в соціальних мережах.

За результатами захисту було визначено найкращий проект «SMM-стратегія маркетингового агентства «Smaglyk Brand Centre» розробила команда «Непохожие» у складі студентів групи № М-15: Пустової Яни, Стеблян Оксани і Буценко Євгенія. Команда отримала цінний подарунок від компанії-замовника.

Інші новини

Круглий стіл «Фундаментальні науки та мистецтво»
Круглий стіл «Фундаментальні науки та мистецтво» 22 березня 2016 р. цикловою комісією фундаментальних дисциплін було проведено круглий стіл «Фундаментальні науки та мист ...
ЕКО-акція  «Зробимо Україну чистою разом!»
ЕКО-акція «Зробимо Україну чистою разом!» 23 квітня студенти Черкаського державного бізнес-коледжу приєдналися до наймаштабнішого Всеукраїнського прибирання «Зроб ...
Делегація студентського активу перебуває у м.Веймар (ФРН)
Делегація студентського активу перебуває у м.Веймар (ФРН) З 2 по 12 червня делегація студентського активу бізнес-коледжу під керівництвом Козенкової Людмили Олексіївни перебуває ...