ОСВІТНЯ ВПЕВНЕНІСТЬ ТА SELF-ADVOCACY: ЩО ВАЖЛИВО ЗНАТИ СТУДЕНТАМ
1 грудня в Черкаському державному фаховому бізнес-коледжі відбулася відкрита лекція-воркшоп від колег з Clark University — професора Ерджана Балчі, директора Інституту американської мови та культури (the American Language and Culture Institute), та Ніколаса Гареки, помічника директора з Graduate Enrollment Operations. Тема зустрічі: «From Reluctant Learner to Self-Advocate: Shifting Student Attitudes and Embracing Educational Empowerment» / «Від неохочого учня до самозахисника: зміна ставлення студентів і шлях до освітнього саморозвитку».
Студенти дізналися, як стати здобувачами освіти, які мають силу та можливості впливати на власне навчання, та як уміння відстоювати свої права і потреби (self-advocacy) сприяє успіху. Спікери обговорили, що найчастіше заважає студентам бути драйверами власного розвитку, чому важливо зберігати допитливість, критично мислити, брати відповідальність за результати навчання й піклуватися про власне здоров’я. Також учасники дізналися про роль викладача в американському університетському середовищі.
Лектори закликали студентів розглядати освіту як активну інвестицію у своє майбутнє, а не як формальну вимогу; ставити більше запитань, ділитися думками, не боятися помилятися й бачити в помилках можливість стати сильнішими.
Зустріч пройшла в активному форматі, з відкритим обговоренням та участю студентів.
Захід відбувся за ініціативи мовного центру Lingua Hub та за участі викладачів циклової комісії іноземних мов – Устиченко С.В., Мустафи О.О., Дмитрюк С.В.
