• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВОРКШОП: СТРАТЕГІЯ ЗАПУСКУ НОВОГО ПРОДУКТУ НА РИНОК

Студенти третього курсу Черкаського державного фахового бізнес-коледжу відділення підприємництва та маркетингу ЧДБК спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» мали унікальну можливість взяти участь у воркшопі з випускницею коледжу — Роксоланою Тертишник!

Роксолана Тертишник — топменеджер по роботі з клієнтами міжнародної компанії Notino, м. Брно, Чехія. Вона поділилася досвідом проведення масштабної PR-кампанії для парфумів Berenia від Herm?s.

Під час воркшопу учасники дізналися про основні принципи побудови 360° PR-кампанії, зокрема:
- як сформувати стратегію запуску нового продукту на ринок;
- важливість комплексного підходу до просування бренду;
- ключові етапи створення іміджу нового продукту через PR.

Зустріч була надзвичайно продуктивною! Студенти отримали цінні поради від професіонала, які допоможуть їм у майбутній кар’єрі.

Щиро дякуємо Роксолані за її досвід і натхнення!

Інші новини

ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ
ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ СТАНОМ НА 27.07.2016 р. абітурієнтами на І курс 2016-2017 навчального року на ...
Ми у інформаційній системі
Ми у інформаційній системі "КОНКУРС" Назва ВНЗ: Черкаський державний бізнес-коледж Тип ВНЗ: Коледж Поштовий індекс: 18028 Адреса: ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ, ЧЕРКА ...
Завершується створення нової лабораторії он-лайн-навчання
Завершується створення нової лабораторії он-лайн-навчання За фінансової підтримки ГО «Рада батьків Черкащини» та технічної підтримки Київського національного університету техноло ...