• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВОРКШОП: СТРАТЕГІЯ ЗАПУСКУ НОВОГО ПРОДУКТУ НА РИНОК

Студенти третього курсу Черкаського державного фахового бізнес-коледжу відділення підприємництва та маркетингу ЧДБК спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» мали унікальну можливість взяти участь у воркшопі з випускницею коледжу — Роксоланою Тертишник!

Роксолана Тертишник — топменеджер по роботі з клієнтами міжнародної компанії Notino, м. Брно, Чехія. Вона поділилася досвідом проведення масштабної PR-кампанії для парфумів Berenia від Herm?s.

Під час воркшопу учасники дізналися про основні принципи побудови 360° PR-кампанії, зокрема:
- як сформувати стратегію запуску нового продукту на ринок;
- важливість комплексного підходу до просування бренду;
- ключові етапи створення іміджу нового продукту через PR.

Зустріч була надзвичайно продуктивною! Студенти отримали цінні поради від професіонала, які допоможуть їм у майбутній кар’єрі.

Щиро дякуємо Роксолані за її досвід і натхнення!

Інші новини

ПП «Видавництво «Республіка»
ПП «Видавництво «Республіка» 25 травня 2016 року в рамках роботи студентського наукового клубу "Business Club" викладачі кафедри економіки та підприє ...
Графік роботи 
інформаційно-консультативного центру
Графік роботи інформаційно-консультативного центру 24 червня 2016 року (п’ятниця) з 9:00 до 14:00 27 червня 2016 року (понеділок) з 9:00 до 15:00 28 червня вихідний день ...
Зустріч з представниками компанії Codaline
Зустріч з представниками компанії Codaline 20 вересня 2016 року відбулася зустріч студентів відділення інформаційних технологій із засновниками компанії Codaline Н ...