МАРКЕТИНГ МАЙБУТНЬОГО: AI ЗМІНЮЄ ПРАВИЛА ГРИ
04 лютого викладачі Відділення підприємництва та маркетингу ЧДБК- Svitlana Piskova, Таміла Залозна, Ольга Волощенко, Альона Руденко, за сприяння Української Асоціації Маркетингу долучилися до вебінару «European Marketing Agenda 2025: новаторські ідеї для лідерів маркетингу». Цей захід був організований Європейською Маркетинговою Конфедерацією (European Marketing Confederation – EMC), яка також відкрила доступ до ексклюзивних аналітичних матеріалів, звітів і міжнародного досвіду.
У програмі заходу:
- Презентація ключових висновків дослідження від д-ра Ральфа Штрауса, голови EMC;
- Панельна дискусія з провідними маркетинг-директорами таких компаній як The Coca-Cola Company, IKEA, IBM UK & Ireland UK, які обговорювали революцію даних та управління брендом в епоху AI.
Під час заходу було представлено результати міжнародного дослідження Marketing Agenda 2025 – опитування понад 1690 менеджерів з маркетингу та продажів з Європи. Учасники заходу дізналися про ключові виклики та тренди, які визначатимуть розвиток галузі у 2025 році.
Головний висновок проведеного дослідження: AI витісняє бренд і цифровізацію
Штучний інтелект (AI) став домінуючою силою в маркетинговій стратегії, затьмаривши попередні фокуси, такі як бренд-менеджмент і цифровізація маркетингу та продажів.
Щиро дякуємо Українській Асоціації Маркетингу за можливість долучитися до професійних заходів!