ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: УСПІШНЕ ЗАВЕРШЕННЯ КУРСУ «RESISTANCE GAMES»
6 грудня відбулася фінальна сесія курсу Resistance Games від Університету Кларка (США). Цього разу здобувачі освіти за ОС бакалавра ЧДБК та американські студенти презентували спільні творчі проєкти, над якими вони працювали протягом останніх кількох тижнів. Під керівництвом лектора курсу, доцента кафедри Becker School of Design and Technology Мінки Стоянової, студенти отримали завдання та розділилися на команди, де кожен учасник мав свою роль: від керівника проєкту, розробника та проект-менеджера до контент-розробника і дизайнера. Проєкти стосувалися створення ігор та вебсайтів в контексті таких понять курсу, як Tactical Media, Interactive Media, Games and Society, Critical Design тощо.
Студенти коледжу творчо та відповідально підійшли до проєктів, обравши, серед інших, соціально важливі теми, зокрема булінг та аутизм. За підтримки свого викладача-наставника, доцента кафедри дизайну та соціокультурних дисциплін Іванової І.В., вони успішно завершили курс, здобувши унікальний досвід роботи в міжнародній команді. Студенти вивчали новий матеріал, застосовували отримані знання на практиці, долали мовний бар'єр, покращували міжкультурну комунікацію та здобували уявлення про американську університетську освіту.
Участь у курсі Resistance Games від Університету Кларка є чудовим прикладом інтернаціоналізації вищої освіти, де переплітаються елементи таких методів навчання, як міжнародне колаборативне онлайн-навчання (Collaborative International Online Learning), проєктне навчання (Project-based Learning) та предметно-мовне інтегроване навчання (Content and Language Integrated Learning). Такі міжнародні освітні проєкти сприяють розвитку міжкультурної комунікації та забезпеченню практичних навичок у глобальному контексті.
Проект здійснено за ініціативи мовного центру Lingua Hub, Cherkasy State Business-College у рамках співпраці з американським університетом Clark University, Massachusetts, USA.