СТУДЕНТИ-МАРКЕТОЛОГИ ДОСЛІДЖУВАЛИ ЯКІСТЬ ЧОРНОГО ШОКОЛАДУ
У рамках дисципліни «Комерційне товарознавство» студенти академічних груп №1Т-22 та №1М-22 провели дослідження якості чорного шоколаду з високим вмістом какао-бобових як українського, так і зарубіжного виробництва методом органолептичного аналізу.
Оцінюючи шоколад, студенти виставляли бали за різними критеріями, що дозволило зробити узагальнені висновки.
Оцінювання якості шоколаду охоплювало дослідження складу, зовнішнього вигляду, ламкості, смаку та терміну придатності. Наприклад, у складі якісного шоколаду повинні бути чотири основні компоненти: какао терте, масло какао, цукрова пудра і лецитин. Зовнішній вигляд продукту має бути глянцевим, без тріщин і бульбашок, а під час дегустації шоколад повинен швидко танути в роті, не залишаючи в’язкості та не липнучи до зубів, щік або піднебіння.
За результатами дослідження, у фокус-групах, де студенти оцінювали продукцію, найкращими визнано:
- Корона (Україна);
- Toblerone (Швейцарія).
Це дослідження стало чудовою можливістю для практичного застосування навичок критичного мислення та оцінки якості продукції.
Дякуємо всім студентам за активну участь і цікаві результати!