• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

Брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики
Брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики 12 квітня 2016 р. викладачі фундаментальних дисциплін провели брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики, в якому взяли уч ...
Рейтинговий список абітурієнтів на базі базової загальної середньої освіти (9 класів) <font color='#800'> Оновлено!(станом на 02.08.2016)</font>
Рейтинговий список абітурієнтів на базі базової загальної середньої освіти (9 класів) Оновлено!(станом на 02.08.2016) Рейтинговий список абітурієнтів на базі базової загальної середньої освіти (9 класів) зі спеціальності 051 «Економіка» ...
СВЯТКУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЕКОНОМІСТА В ЧДБК!
СВЯТКУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЕКОНОМІСТА В ЧДБК! Відділення економіки вітає студентів та викладачів ЧДБК, а також всіх, хто причетний до економічної науки з Міжнародним ...