• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

Брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики
Брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики 12 квітня 2016 р. викладачі фундаментальних дисциплін провели брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики, в якому взяли уч ...
Куклін: Як нам наздогнати університети США?
Куклін: Як нам наздогнати університети США? У квітні-травні цього року я проходив навчання в Університеті Штату Флорида (Florida State University – FSU) за конкурсн ...
Робоча зустріч з представниками парламенту м.Веймар (ФРН)
Робоча зустріч з представниками парламенту м.Веймар (ФРН) 08 вересня 2016 р. до Черкаського державного бізнес-коледжу завітали представники парламенту м.Веймар (ФРН) Герхард Шва ...