• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ
ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ СТАНОМ НА 27.07.2016 р. абітурієнтами на І курс 2016-2017 навчального року на ...
Директор бізнес-коледжу отримав нагороду
 «За професійну майстерність»
Директор бізнес-коледжу отримав нагороду «За професійну майстерність» 12 вересня 2016 року директору Черкаського державного бізнес-коледжу, професору, д.е.н. Кукліну О.В. була вручена нагоро ...
Дебют першокурсника – 2016
Дебют першокурсника – 2016 19 жовтня в актовій залі Черкаського обласного Будинку вчителя відбувся щорічний концерт «Дебют першокурсника - 2016», я ...