• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

Вітаємо чемпіонів області з настільного тенісу
Вітаємо чемпіонів області з настільного тенісу 12 березня відбулися змагання з настільного тенісу за програмою ХVІ обласної Спартакіади серед ВНЗ І-ІІ рівнів акр ...
Міжнародний день грамотності
Міжнародний день грамотності 8 вересня традиційно святкується у світі Міжнародний день грамотності. В цей день циклова комісія української мови та лі ...
Міс енергійність 2016
Міс енергійність 2016 1 листопада двадцять конкурсанток з усієї України змагалися за звання "СтудМіс України 2016". Дівчата демонстрували чар ...