• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

V-ий Студентський фестиваль реклами
V-ий Студентський фестиваль реклами 22 квітня 2016 р. були підведені підсумки V-го Студентського фестивалю реклами. За результатами голосування журі конкурс ...
Володимир Ковтунець: Налагодження продуктивної співпраці між українськими коледжами та американськими ком’юніті-коледжами повинно розвиватись й надалі
Володимир Ковтунець: Налагодження продуктивної співпраці між українськими коледжами та американськими ком’юніті-коледжами повинно розвиватись й надалі 16 вересня 2016 року відбулася зустріч першого заступника Міністра освіти і науки Володимира Ковтунця з уповноваженим пр ...
Урочисті збори з нагоди Дня працівників освіти
Урочисті збори з нагоди Дня працівників освіти 30 вересня 2016 року у Черкаському державному бізнес-коледжі відбулися урочисті збори з нагоди Дня працівників освіти. Д ...