• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

У Черкаси повертається американський «Корпус Миру»
У Черкаси повертається американський «Корпус Миру» Із 1 червня у Черкасах знову з’являться представники «Корпусу Миру». Перший американський волонтер почне втілювати молод ...
Брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики
Брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики 12 квітня 2016 р. викладачі фундаментальних дисциплін провели брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики, в якому взяли уч ...
Конференція  «What I know about this thing is …».
Конференція «What I know about this thing is …». 26 травня 2016 р. циклова комісія іноземних мов організувала та провела VІ студентську практичну конференцію на тему «Wh ...