• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

Тенденції розвитку ІТ-технологій в Україні
Тенденції розвитку ІТ-технологій в Україні 07 квітня 2015 року на базі Черкаського державного бізнес-коледжу відбулася ІХ студентська науково-практична конференція ...
НОВІ ЗВЕРШЕННЯ – ПЕРШІ ВИПУСКНИКИ У НАШОМУ КОЛЕДЖІ ЗА ОКР СПЕЦІАЛІСТ
НОВІ ЗВЕРШЕННЯ – ПЕРШІ ВИПУСКНИКИ У НАШОМУ КОЛЕДЖІ ЗА ОКР СПЕЦІАЛІСТ 09 червня 2016р. відбувся перший захист дипломних робіт 13 студентів групи СпЗОА-15, які навчались в Черкаському навчаль ...
Що робити тим, хто не здав ЗНО?
Що робити тим, хто не здав ЗНО? Ви приносите свідоцтво про базову загальну середню освіту і вступаєте до Черкаського державного бізнес-коледжу за втуп ...