• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

Державний департамент США надав грант директору Кукліну О.В.
Державний департамент США надав грант директору Кукліну О.В. Державний департамент США надав грант на навчання в Університеті штату Флорида Кукліну О.В., директору бізнес-коледжу. ...
VIII Студентська науково-практична конференція: «Проблеми та перспективи розвитку національної економіки: погляд молоді»
VIII Студентська науково-практична конференція: «Проблеми та перспективи розвитку національної економіки: погляд молоді» 13-14 квітня 2016 р. відбулася VIII Студентська науково-практична конференція: «Проблеми та перспективи розвитку націона ...
Вручення сертифікатів «Парус»
Вручення сертифікатів «Парус» 07 червня 2016 року в рамках завершення роботи «Студентського науково-практичного фінансово-бухгалтерського клубу» за 20 ...