• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

Стажування студентів Черкаського державного бізнес-коледжу  у м.Weimar,  ФРН
Стажування студентів Черкаського державного бізнес-коледжу у м.Weimar, ФРН Директор коледжу Куклін О.В. провів зустріч із Ulrike Heretel представником бізнес-спільноти міста Weimar, ФРН. На зуст ...
Привітання директора з Днем захисника України
Привітання директора з Днем захисника України Шановні військовослужбовці, ветерани Збройних сил України, волонтери, працівники та студенти Черкаського державного бі ...
ЕКСКУРСІЯ СТУДЕНТІВ ВІДДІЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ 
НА ФАБРИКУ ЯЛИНКОВИХ ПРИКРАС «КЛАВДІЄВО»
ЕКСКУРСІЯ СТУДЕНТІВ ВІДДІЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ НА ФАБРИКУ ЯЛИНКОВИХ ПРИКРАС «КЛАВДІЄВО» 3 грудня цього року відбулася екскурсійна поїздка на фабрику ялинкових прикрас «Клавдієво», в якій взяли участь викладач ...