• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

Круглий стіл на тему: «Моя професійна кар’єра»
Круглий стіл на тему: «Моя професійна кар’єра» 22 квітня 2016 року в рамках Дня кар’єри відділення «Маркетингу та комерції» був проведений круглий стіл на тему: «Моя ...
Вітаємо переможицю конкурсу СтудМіс Черкащини 2016
Вітаємо переможицю конкурсу СтудМіс Черкащини 2016 21 травня відбулося феєричне шоу краси, кмітливості, таланту та грації СтудМіс Черкащини 2016. Серед 17 конкурсанток с ...
ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ
ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст на основі базової загальн ...