• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

У Черкаському державному бізнес-коледжі відкриють інтернаціональний навчальний центр
У Черкаському державному бізнес-коледжі відкриють інтернаціональний навчальний центр Студенти коледжу зможуть стажуватись та продовжувати освіту у США, уже в Черкасах навчаючись за провідними методами амер ...
Робоча зустріч з представниками парламенту м.Веймар (ФРН)
Робоча зустріч з представниками парламенту м.Веймар (ФРН) 08 вересня 2016 р. до Черкаського державного бізнес-коледжу завітали представники парламенту м.Веймар (ФРН) Герхард Шва ...
Проект-досліджень «Я син народа, що вгору йде…»
Проект-досліджень «Я син народа, що вгору йде…» 2 листопада відбулася презентація студентських проект-досліджень «Я син народа, що вгору йде…», присвячена 160-річчю з д ...