• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Студентський конкурс проєктів маркетингових івентів

13 грудня відбувся фінальний етап конкурсу проєктів з івент-маркетингу комерційного і соціального спрямування. У фіналі були представлені кращі проєкти, які потрапили у шорт-лист. Студенти мали змогу презентувати свої роботи та обговорити їх практичне значення.

Шляхом голосування було визначено призерів івент-проєктів:
І місце – соціальний проект «ХХІ століття» - Хриченкова Катерина, група 1М-22,
ІІ місце – Комерційний івент «Total Fitness MasterClass» - Краснокуцька Діана, група 1М-22,
ІІІ місце – івент кінного спорту «Waldhausen Elegance Experience», Ткач Єлизавета, група 1М-22.

Переможці були нагороджені дипломами та солодкими подарунками.

Дякуємо студентам за активну участь у конкурсі та бажаємо натхнення та успіхів у подальшій маркетинговій діяльності.

Інші новини

Володимир Ковтунець: Налагодження продуктивної співпраці між українськими коледжами та американськими ком’юніті-коледжами повинно розвиватись й надалі
Володимир Ковтунець: Налагодження продуктивної співпраці між українськими коледжами та американськими ком’юніті-коледжами повинно розвиватись й надалі 16 вересня 2016 року відбулася зустріч першого заступника Міністра освіти і науки Володимира Ковтунця з уповноваженим пр ...
Фінансово-бухгалтерський квест
Фінансово-бухгалтерський квест 10.11.16 року в рамках святкування Міжнародного дня бухгалтера викладачами кафедри «Обліку та фінансів» було проведено ф ...
Зустріч директора зі студентським активом
Зустріч директора зі студентським активом 21 грудня відбулася зустріч директора з представниками студентського активу бізнес-коледжу, під час якої Олег Володимиро ...