Студентський конкурс проєктів маркетингових івентів
13 грудня відбувся фінальний етап конкурсу проєктів з івент-маркетингу комерційного і соціального спрямування. У фіналі були представлені кращі проєкти, які потрапили у шорт-лист. Студенти мали змогу презентувати свої роботи та обговорити їх практичне значення.
Шляхом голосування було визначено призерів івент-проєктів:
І місце – соціальний проект «ХХІ століття» - Хриченкова Катерина, група 1М-22,
ІІ місце – Комерційний івент «Total Fitness MasterClass» - Краснокуцька Діана, група 1М-22,
ІІІ місце – івент кінного спорту «Waldhausen Elegance Experience», Ткач Єлизавета, група 1М-22.
Переможці були нагороджені дипломами та солодкими подарунками.
Дякуємо студентам за активну участь у конкурсі та бажаємо натхнення та успіхів у подальшій маркетинговій діяльності.