• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Студентський конкурс проєктів маркетингових івентів

13 грудня відбувся фінальний етап конкурсу проєктів з івент-маркетингу комерційного і соціального спрямування. У фіналі були представлені кращі проєкти, які потрапили у шорт-лист. Студенти мали змогу презентувати свої роботи та обговорити їх практичне значення.

Шляхом голосування було визначено призерів івент-проєктів:
І місце – соціальний проект «ХХІ століття» - Хриченкова Катерина, група 1М-22,
ІІ місце – Комерційний івент «Total Fitness MasterClass» - Краснокуцька Діана, група 1М-22,
ІІІ місце – івент кінного спорту «Waldhausen Elegance Experience», Ткач Єлизавета, група 1М-22.

Переможці були нагороджені дипломами та солодкими подарунками.

Дякуємо студентам за активну участь у конкурсі та бажаємо натхнення та успіхів у подальшій маркетинговій діяльності.

Інші новини

Конференція  «What I know about this thing is …».
Конференція «What I know about this thing is …». 26 травня 2016 р. циклова комісія іноземних мов організувала та провела VІ студентську практичну конференцію на тему «Wh ...
Куклін: Як нам наздогнати університети США?
Куклін: Як нам наздогнати університети США? У квітні-травні цього року я проходив навчання в Університеті Штату Флорида (Florida State University – FSU) за конкурсн ...
ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ (Тестування з української мови)
ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ (Тестування з української мови) ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст на основі базової загальн ...