• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Студентський конкурс проєктів маркетингових івентів

13 грудня відбувся фінальний етап конкурсу проєктів з івент-маркетингу комерційного і соціального спрямування. У фіналі були представлені кращі проєкти, які потрапили у шорт-лист. Студенти мали змогу презентувати свої роботи та обговорити їх практичне значення.

Шляхом голосування було визначено призерів івент-проєктів:
І місце – соціальний проект «ХХІ століття» - Хриченкова Катерина, група 1М-22,
ІІ місце – Комерційний івент «Total Fitness MasterClass» - Краснокуцька Діана, група 1М-22,
ІІІ місце – івент кінного спорту «Waldhausen Elegance Experience», Ткач Єлизавета, група 1М-22.

Переможці були нагороджені дипломами та солодкими подарунками.

Дякуємо студентам за активну участь у конкурсі та бажаємо натхнення та успіхів у подальшій маркетинговій діяльності.

Інші новини

Гарвардський  курс з основ програмування CS50
Гарвардський курс з основ програмування CS50 18 квітня 2016 року студенти відділення «Інформаційних систем та технологій» груп 1П-13 (26 студентів) та 2П-13 (23 студ ...
Результати конкурсу есе «Що я можу зробити для України?»
Результати конкурсу есе «Що я можу зробити для України?» Вітаємо КОВАЛЕНКО ПАУЛУ, студентку відділення економіки та туризму, ГРУПА № 1Е-13 за зайняте 2 місце в конкурсі есе “ЩО ...
Скот Мейсон провів зустріч із представниками
 Студентської ради бізнес-коледжу
Скот Мейсон провів зустріч із представниками Студентської ради бізнес-коледжу 14 вересня 2016 р. відбулася зустріч представників Студентської ради Черкаського державного бізнес-коледжу з регіональни ...