КРУГЛИЙ СТІЛ «ІНСТРУМЕНТИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАРКЕТИНГУ»
26 квітня 2023 р. в рамках Студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбувся круглий стіл на тему «Інструменти штучного інтелекту в маркетингу». Студенти 3 курсу груп №1М-20 та №3М-21 відділення підприємництва та маркетингу підготували доповіді, в яких показали свої дослідження та результати тестування різноманітних інструментів та додатків штучного інтелекту, що наразі спрощують роботу маркетолога та допомагають більш якісно її виконувати. Учасники круглого столу представили такі технології, як: Chat GPT (чат-бот), Midjourney (створення цифрових зображень), Brand24 (моніторинг згадок про бренд у соціальних мережах), Looka (онлайн-конструктор логотипів), Podcastle (створення та редагування аудіоконтенту) та інші.
Найкращі доповіді презентували:
- Царько Альона, студентка групи №3М-21;
- Дядій Альона, студентка групи №1М-20;
- Рибак Євгенія, студентка групи №1М-20
за що отримали солодкі подарунки та призи.