• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ-ПРАКТИКУМ З ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВІД «BUSINESS CLUB»

12 квітня 2023 р. у рамках роботи студентського науково-практичного клубу «Business Club» відбувся тренінг-практикум «Оцінка конкурентоспроможності йогуртів вітчизняних торгівельних марок». Об’єктом дослідження стала продукція трьох торгівельних марок: «Молокія», «Злагода» та «Своя Лінія».

У ході тренінгу студенти:
- оцінювали органолептичні характеристики йогуртів, а саме: смак, колір, консистенцію та запах;
- аналізували склад йогуртів, зокрема наявність ГМО (модифікованого крохмалю), маркування на упаковці, відповідність ДСТУ й інші параметри;
- аналітичним і графічним методами визначали рівень конкурентоспроможності йогуртів вітчизняних торгівельних марок.

За підсумком тренінгу думки студентів-експертів щодо якості та конкурентоспроможності йогуртів розділились, однак кожен зміг знайти собі йогурт до смаку.

Інші новини

МОН України оголошує конкурс на заміщення посади директора ЧДБК
МОН України оголошує конкурс на заміщення посади директора ЧДБК МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ 28.09.2016 № 466-к Про оголошення конкурсу на заміщення п ...
Ярмарок на All Hallow Even
Ярмарок на All Hallow Even 31 жовтня у холі бізнес-коледжу студенти І курсу організували «страшенно» солодкий ярмарок, під час якого були проведені ...
Міжнародний День Маркетолога
Міжнародний День Маркетолога За активну участь у роботі науково-практичного студентського маркетингового клубу «MypCating Club», участь в регіональни ...