СТУДЕНТИ НАВЧАЛИСЯ МИСТЕЦТВА ПРЕЗЕНТАЦІЇ БРЕНДІВ
Під час проведення заняття з навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" під керівництвом викладача Боровик Т.М. студенти-бакалаври груп № МА-21, №ПТ-21, №ЕК-21, №ОО-21 влаштували справжнє дійство, презентувавши кілька відомих українських брендів, що успішно працюють на вітчизняному ринку. Серед них лідер українського ринку соків – компанія «Сандора», корпорація «АТБ» та її приватні торгові марки, мережа магазинів краси та здоров’я EVA, а також майстерня парфумерії Be Craft. Серед зарубіжних брендів увагу студентів привернув бренд Walt Disney – один з найбільших медіаконгломератів в індустрії розваг.
Студенти презентували основні конкурентні переваги кожної компанії та їх маркетингові комунікації для просування бренду на ринку. Зокрема, студентка Гапончик Ірина провела захопливу віртуальну екскурсію до світу парфумерії та розповіла про бренд Be Craft. У рамках заходу було проведено розіграш парфумів від бренду та солодких призів для активних учасників. Такі ініціативи від студентів свідчать про їхню творчість та бажання ділитися цікавими знаннями та враженнями зі своїми однолітками, мотивують до саморозвитку та покращення софт скілів.