• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

Знання завжди в ціні: Турцевич Юлія

Турцевич Юлія, випускниця 2011 р.
Напрям підготовки: Маркетинг.

У 2011 завершила навчання у Черкаському державному бізнес-коледжі й отримала диплом бакалавра за спеціальністю «Маркетинг».

Компанія: Lactalis Україна (бренди President, Шостка, Lactel, ЛокоМоко, Дольче, Фанні та ін.), трейд-маркетолог каналу продажів HoReCa.

Сфера відповідальності: побудова та впровадження стратегії розвитку каналів продажів; розробка програм активностей для підтримки продажів; планування, управління та контроль бюджету; створення та реалізація промо-календарів для клієнтів; організація та проведення event-заходів; створення, впровадження та розвиток бренду послуг «Lactalis Professional»; створення та проведення мотиваційних програм для торгових команд.

Досвід роботи: 12 років.

Професійне зростання: паралельно з навчанням у бізнес-коледжі Юлія розпочала працювати в компанії «АВК» гідом у маркетинговому event-проєкті «Музей шоколаду АВК». Надалі студентка отримала підвищення до посади менеджера цього проєкту. Надалі Юлія 4 роки працювала в компанії «PepsiCo», де отримала досвід роботи BTL-спеціалістом. В 2018 році розпочала свою діяльність у компанії «Lactalis» на посаді трейд-маркетолога каналу HoReCa та паралельно займається брендингом напрямку «Lactalis Professional».

- Чому Ви обрали навчання в бізнес-коледжі?
- Мене завжди приваблювали продажі та маркетинг. Після завершення шкільного навчання хотілося здобути економічну освіту з повним розумінням прикладної сторони таких знань. Я розглядала різні вузи та мріяла навчатися у Києві. Проте дізналася про сучасний та прогресивний заклад освіти у нашому регіоні – Черкаський державний бізнес-коледж від знайомих, які вже тут навчалися. У коледжі мене зацікавила спеціальність «Комерційна діяльність», на яку вирішила вступати для здобуття диплому молодшого спеціаліста.

- Чому Ви обрали саме спеціальність «Маркетинг» на бакалавраті ЧДБК?
- Після завершення дворічного навчання, під час якого я опановувала комерційну діяльність, економіку, бухгалтерський облік, маркетинг, фінанси я задумалася над подальшими перспективами, який напрям у вищій освіті для мене найбільш цікавий та від чого я реально отримую задоволення. Цим напрямом виявилась маркетингова діяльність. Маркетинг – це поєднання креативу, аналізу, стратегії, психології та цифр, і це надзвичайно захоплюючий процес для мене! Можу сміливо заявити, що саме у студентські роки в бізнес-коледжі я знайшла себе і професію, від якої отримую задоволення та достойний дохід. Думаю, програма з маркетингу у бізнес-коледжі найкраща серед всіх вишів Черкащини.

- Які переваги Ви б виділили під час здобуття освіти у бізнес-коледжі? - Бізнес-коледж надає потужну професійну базу для студентів. З отриманими знаннями ви зможете сміливо влаштуватись на роботу та розвивати свій професіоналізм. Викладачі доступно та цікаво подають інформацію й знаходять індивідуальний підхід до кожного студента, потрібно лише бажання навчатися. Завдання, які ми вирішували у командах, презентації, комунікація – все те, що є основою робочих процесів у великих компаніях – були нашими буденними навчальними завданнями. Це дало цінний досвід та підтримало кар'єрні починання. У цьому сенсі освітня програма у коледжі є незамінним базисом для людини, яка формується як фахівець, принаймні у напрямі маркетингу.
Дозвіллю студентів в коледжі – ярмарки, тематичні дні, конференції, тренінги – приділяється значна увага, і ці заходи організовано на високому рівні. Це не менш важлива частина освітнього процесу, так як мотивує молодь навчатись, розвиватись, відкривати свої таланти.

- У чому ви знаходите професійну та особисту привабливість маркетингу?
- Маркетинг завжди був цікавий тим, що в рамках робочих завдань можна робити круті речі, які надихають велику кількість людей. Наприклад, провести вдалу маркетингову кампанію із реальною, видимою ефективністю. Коли я реалізовувала перші професійні кроки, то завжди заряджалася прикладами брендів, що продають емоції та дозволяють людям не просто споживати, а й відчувати радість.

- Як Ви розпочали кар’єру у міжнародній компанії «Lactalis»?
- Під час навчання на бакалавраті я розпочала працювати в компанії «АВК», займалась івент-проєктами. Для мене це був перший надзвичайно цінний досвід роботи у великій компанії. Там отримала ази ідеально збудованого робочого процесу, поринула в культуру національної корпорації та зрозуміла, як працюють базові засоби комунікації. Знання з маркетингу, які я отримувала на бакалавраті вже можна було безпосередньо застосовувати у професійних завданнях та бачити, як це працює. Для мене це було навчання нон-стоп.
В компанію «Lactalis» я потрапила на позицію трейд-маркетолога, адже до цього вже мала подібний досвід у компанії «PepsiCo». Також додатково почала працювати в напрямку бренд-менеджменту. Я удосконалюю свій професіоналізм, шукаю шляхи для професійного зростання. Мені дуже подобається працювати з відомими брендами та займатися просуванням їх на ринок.

- Чим саме займається трейд-маркетолог?
- Трейд-маркетинг – це частина загальної структури маркетингу виробничого підприємства, а його основна мета – забезпечити місце бренду на ринку, просувати товар через торгову мережу до кінцевого споживача. Простими словами, ми робимо все, щоб наш продукт бачили, знали та купували.
Наша команда організовує та проводить акції, дегустації, промо-активності, івент-заходи, розробляє мотиваційні програми для торгових команд, займається торговим обладнанням, готує рекламні матеріали тощо. Менеджери прораховують бюджети проєктів, аналізують продажі, комунікують з клієнтами.

- Узагальніть Ваші поради для студентів.
- Найголовніше, це знайти себе й обрати ту спеціальність, яка буде приносити вам задоволення. - Вчитись, реально вчитись, тому що коли ви зрозумієте, що в коледжі вам викладали потрібні дисципліни, а ви опанували їх досить поверхово, потім буде складно знайти час і можливості вивчити їх. Не боятись запитувати, адже ви прийшли навчатися. - Розвивайте софт-скіллз, зокрема навички презентації. Підвищуйте рівень професійних та особистих якостей за рахунок нетворкінгу. Мені здається, що навчання в коледжі – це не лише теоретичні та практичні знання, це ще й величезна кількість корисних та цікавих зв’язків, з якими ти виходиш у великий світ. ЧДБК в цьому плані – один із найсильніших вишів на Черкащині, який допомагає створити крутий нетворкінг та забезпечити міцною спільнотою однодумців на все життя.
- Отримуйте додаткові знання за допомогою тренінгів та воркшопів. При цьому я цілком підтримую фундаментальну освіту у сфері економіки, фінансів, інформаційних технологій – це чудові бази, на які найкращим способом можуть надбудовуватись багато професій, у тому числі маркетинг.

- Які поради маєте саме для маркетологів?
- Приділіть увагу не лише навчальним дисциплінам з маркетингу, старанно вивчайте економіку, бухгалтерський облік, фінанси, психологію. На практиці маркетологи багато часу приділяють аналізу продажів, бюджетуванню, здійсненню економічних прорахунків, тому ці навички завжди актуальні.
- Вивчайте психологію. Щоб реалізовувати круті, прибуткові проєкти, потрібно розуміти цільову аудиторію, знаходити її больові точки та допомагати вирішувати проблеми. Споживач має відчути, що ви турбується про нього та щиро бажаєте допомогти, а ваш продукт є найкращим рішенням.

Інші новини

Планові тренування з цивільної оборони
Планові тренування з цивільної оборони 8 квітня 2016 року в Черкаському державному бізнес-коледжі поводились планові тренування з цивільної оборони, на яких с ...
У Черкасах молодь знайшла креативні підходи до вирішення проблем української економіки
У Черкасах молодь знайшла креативні підходи до вирішення проблем української економіки Готові пропозиції для удосконалення програми соціально-економічного розвитку регіону та його підприємств розробили студе ...
Результати виборів голови Студентської ради коледжу
Результати виборів голови Студентської ради коледжу 19-20 травня у коледжі відбулися вибори нового голови Студентської ради на 2016-2017 навчальний рік. На посаду балотувал ...