• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТИ ЧДБК ДІЗНАВАЛИСЯ ПРО МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ ВІД ВІДОМИХ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ

10 листопада студенти та викладачі кафедри економіки, підприємництва та маркетингу долучилися до онлайн-конференції «Маркетинг з вірою в Україну», що проводилась на базі Академії Інтернет-Маркетингу WebPromoExperts.

Конференція була присвячена сучасним тенденціям розвитку маркетингу в умовах воєнного стану. Зі слухачами відкрито ділилися своїми думками та професійними порадами провідні фахівці у галузі маркетингу відомих українських брендів MEGOGO, MacPaw, Ощадбанк, Нової пошти, Мінцифри та WebPromoExperts. Було цікаво та пізнавально почути як компанії за допомогою маркетингу відреагували на непередбачувані зміни і продовжують адаптуватися до нових умов та викликів, зумовлених війною, організовуючи свій бізнес по-новому.

Після завершення конференції між студентами та викладачами кафедри відбулося активне обговорення отриманої інформації.

Інші новини

Запрошуємо на святкові урочистості до Дня знань!
Запрошуємо на святкові урочистості до Дня знань! Шановні студенти, батьки та працівники коледжу! Вітаємо Вас із Днем знань і бажаємо міцного здоров’я, щастя, успіхів у ...
Олег КУКЛІН: «Намагаємося готувати фахівців, які готові до викликів життя, вміють творчо мислити й ефективно працювати»
Олег КУКЛІН: «Намагаємося готувати фахівців, які готові до викликів життя, вміють творчо мислити й ефективно працювати» Черкаський державний бізнес-коледж має славну 50-річну історію. За цей час тут підготовлено понад 21 000 фахівців. Новіт ...
Володимир Ковтунець: Налагодження продуктивної співпраці між українськими коледжами та американськими ком’юніті-коледжами повинно розвиватись й надалі
Володимир Ковтунець: Налагодження продуктивної співпраці між українськими коледжами та американськими ком’юніті-коледжами повинно розвиватись й надалі 16 вересня 2016 року відбулася зустріч першого заступника Міністра освіти і науки Володимира Ковтунця з уповноваженим пр ...