• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТИ ЧДБК ДІЗНАВАЛИСЯ ПРО МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ ВІД ВІДОМИХ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ

10 листопада студенти та викладачі кафедри економіки, підприємництва та маркетингу долучилися до онлайн-конференції «Маркетинг з вірою в Україну», що проводилась на базі Академії Інтернет-Маркетингу WebPromoExperts.

Конференція була присвячена сучасним тенденціям розвитку маркетингу в умовах воєнного стану. Зі слухачами відкрито ділилися своїми думками та професійними порадами провідні фахівці у галузі маркетингу відомих українських брендів MEGOGO, MacPaw, Ощадбанк, Нової пошти, Мінцифри та WebPromoExperts. Було цікаво та пізнавально почути як компанії за допомогою маркетингу відреагували на непередбачувані зміни і продовжують адаптуватися до нових умов та викликів, зумовлених війною, організовуючи свій бізнес по-новому.

Після завершення конференції між студентами та викладачами кафедри відбулося активне обговорення отриманої інформації.

Інші новини

Триває підготовка до нового навчального року
Триває підготовка до нового навчального року В Черкаському державному бізнес-коледжу за фінансової підтримки ГО "Рада батьків Черкащини", триває підготовка до новог ...
Олег КУКЛІН: «Намагаємося готувати фахівців, які готові до викликів життя, вміють творчо мислити й ефективно працювати»
Олег КУКЛІН: «Намагаємося готувати фахівців, які готові до викликів життя, вміють творчо мислити й ефективно працювати» Черкаський державний бізнес-коледж має славну 50-річну історію. За цей час тут підготовлено понад 21 000 фахівців. Новіт ...
Роботу Черкаського державного бізнес-коледжу відзначено Національною академією педагогічних наук України
Роботу Черкаського державного бізнес-коледжу відзначено Національною академією педагогічних наук України 7 вересня 2016 року колектив Черкаського державного бізнес-коледжу було відзначено Почесною грамотою Національної академ ...