КРУГЛИЙ СТІЛ «ЗМІНА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ»
10 листопада в рамках роботи наукового студентського Business Club для студентів кафедри економіки, підприємництва та маркетингу освітнього ступеня бакалавра за спеціальностями 051 «Економіка», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» було проведено круглий стіл на тему «Зміна поведінки споживачів в умовах воєнного стану».
Під час заходу були представлені результати власних досліджень доцента кафедри, канд. екон. наук Поляха С.С. та доцента, канд. екон. наук Гмирі В.П. Дослідження стосувалися зміни ключових характеристик і поведінки споживачів на ринку споживчих товарів України та ринку сільськогосподарської продукції, зумовлених воєнним станом. Із доповідями виступили студентки кафедри Наталя Сіденко та Олена Карпенко.
Упродовж круглого столу учасники обговорили проблемні питання змін споживчої поведінки, спровокованих тривалими локдаунами та стресом в умовах війни. Жвавими були активності студентів щодо пошуку альтернатив для товарів, що виявилися недоступними через глобальний збій постачання, а також послаблення лояльності споживачів до звичних брендів та готовності до заміни іншою продукцією. Цікавими в ході обговорення були результати досліджень зміни власних життєвих цінностей як серед студентів, так і серед викладачів кафедри та їхнього вміння знаходити баланс між роботою, навчанням та особистим життям у стресових ситуаціях, зумовлених вірусною пандемією та війною.
Дякуємо всім, хто долучився до даного заходу!
Бажаємо всім стресостійкості, оптимізму та якомога швидшої Перемоги!