МАЙСТЕР-КЛАС З РОЗРОБКИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ТА ЛОГОТИПУ БРЕНДУ
26 жовтня для студентів 3 курсу відділення підприємництва та маркетингу відбувся майстер-клас на тему «Розробка фірмового стилю та логотипу бренду». Викладач відділення Залозна Т.Г. розповіла про основні етапи розробки фірмового стилю, поняття «мудборд», створення айдентики бренду, шрифтів, елементів дизайну та початкового етапу – роботи над логотипом.
Студенти ознайомились з видами логотипів, дізналися з яких етапів складається робота над створенням логотипу, скільки можна заробити на розробці, професійні секрети при створенні логотипу.
Студентки групи №1М-20 Вівчар Рената, Рибак Євгенія, Дядій Альона, Стадник Інна та Береза Дарина презентували свої перші напрацювання: мудборди для створення фірмового стилю та варіанти логотипів, за що отримали солодкі подарунки.