• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

Перший візит керівництва Broward College, USA в м. Черкаси
Перший візит керівництва Broward College, USA в м. Черкаси У вересні 2016 року відбудеться перший візит керівництва Broward College, USA в Черкаський державний бізнес-коледж. Пі ...
Вища освіта в США
Вища освіта в США 9 листопада 2016 року у Черкаському державному бізнес-коледжі директор міжнародного освітнього агентства ICEA Ірина Кобе ...
Урядова «гаряча лінія»
Урядова «гаряча лінія» Урядова «гаряча лінія»– механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, ...