• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

Зустріч з представниками  громадської організації
Зустріч з представниками громадської організації "Від серця до серця" 4 жовтня 2016 року учасники методичного об'єднання кураторів і соціальних педагогів організували зустріч студентів-першо ...
СВЯТКУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЕКОНОМІСТА В ЧДБК!
СВЯТКУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЕКОНОМІСТА В ЧДБК! Відділення економіки вітає студентів та викладачів ЧДБК, а також всіх, хто причетний до економічної науки з Міжнародним ...
Зустріч з роботодавцем: студентам коледжу запропоновано працевлаштування в MC laut
Зустріч з роботодавцем: студентам коледжу запропоновано працевлаштування в MC laut 05 листопада відбулася зустріч студентів відділення «Інформаційних технологій» з HR-менеджерами компанії MC Laut. Студен ...