• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

Екскурсія студентів-економістів ЧДБК на ПАТ «Юрія»
Екскурсія студентів-економістів ЧДБК на ПАТ «Юрія» 24 березня 2016 р. з метою підвищення якості підготовки кваліфікованих спеціалістів та ознайомлення з практичною діяльні ...
День кар’єри відділення «Обліку та фінансів»
День кар’єри відділення «Обліку та фінансів» 26.04.2016 року відбувся день кар’єри відділення «Обліку та фінансів» Присутні студенти мали можливість прослухати доп ...
Молоді дизайнери розроблять альтернативні варіанти оформлення зовнішньої реклами в Черкасах
Молоді дизайнери розроблять альтернативні варіанти оформлення зовнішньої реклами в Черкасах 18-19 червня у приміщенні Черкаського державного бізнес-коледжу відбудеться перший в Черкасах дизайн-хакатон «Вивіска La ...