• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

До уваги школярів та студентів Черкащини!
До уваги школярів та студентів Черкащини! Відділення економіки та туризму Черкаського державного бізнес-коледжу запрошує Вас до участі в конкурсі презентацій на т ...
Нагородження переможців змагань з волейболу
Нагородження переможців змагань з волейболу 19 травня відбулося нагородження призерів змагань з волейболу ХVІ Спартакіади коледжу. Ними стали: І місце – груп ...
Випускники бізнес-коледжу можуть продовжити навчання 
за державним замовленням на 3 курсі КНУТД
Випускники бізнес-коледжу можуть продовжити навчання за державним замовленням на 3 курсі КНУТД Відповідно до угоди про співпрацю між Черкаським державним бізнес-коледжем та Київським національним університетом техно ...