• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

НАВЧАННЯ У США: ПРОГРАМА «ІНІЦІАТИВА МІСЦЕВИХ КОЛЕДЖІВ»(CCI)
НАВЧАННЯ У США: ПРОГРАМА «ІНІЦІАТИВА МІСЦЕВИХ КОЛЕДЖІВ»(CCI) Програма «Ініціатива місцевих коледжів» (CCI) надає українським студентам закладів фахової передвищої освіти (коледжів) ...
ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ
ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст на основі базової загальн ...
Зустріч з представниками компанії Codaline
Зустріч з представниками компанії Codaline 20 вересня 2016 року відбулася зустріч студентів відділення інформаційних технологій із засновниками компанії Codaline Н ...