• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

Вітаємо!!!
Вітаємо!!! Вітаємо студентку гр. № 1Ф-15 Близнюк Юлю (керівник Прокопенко Н.Д.), яка за результатами заключного етапу Всеукраїнсько ...
Запрошуємо всіх бажаючих 
на курси іноземних мов!!!
Запрошуємо всіх бажаючих на курси іноземних мов!!! В час активної глобалізації та розвитку інтеграційних процесів зростає важливість знання іноземних мов як у повсякденном ...
День студента в стилі Black & White
День студента в стилі Black & White 17 листопада у холі Черкаського державного бізнес-коледжу відбулися заходи з нагоди святкування Дня студента. Цього року ...