• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

Молоді дизайнери розроблять альтернативні варіанти оформлення зовнішньої реклами в Черкасах
Молоді дизайнери розроблять альтернативні варіанти оформлення зовнішньої реклами в Черкасах 18-19 червня у приміщенні Черкаського державного бізнес-коледжу відбудеться перший в Черкасах дизайн-хакатон «Вивіска La ...
ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ (Освітньо-кваліфікаційний рівень 	бакалавр)
ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ (Освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр) ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ Освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр Фахове вступне випробування ...
Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство»
Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство» Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство» 27 вересня 2016 року в Черкаській обл ...