• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

У Черкасах молодь знайшла креативні підходи до вирішення проблем української економіки
У Черкасах молодь знайшла креативні підходи до вирішення проблем української економіки Готові пропозиції для удосконалення програми соціально-економічного розвитку регіону та його підприємств розробили студе ...
Делегація студентського активу перебуває у м.Веймар (ФРН)
Делегація студентського активу перебуває у м.Веймар (ФРН) З 2 по 12 червня делегація студентського активу бізнес-коледжу під керівництвом Козенкової Людмили Олексіївни перебуває ...
Оприлюднення рейтингових списків вступників
Оприлюднення рейтингових списків вступників Оприлюднення рейтингових списків вступників рекомендованих до зарахування за спеціальностями буде оголошено після заверш ...