• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

Свято геймерів у ЧДБК!
Свято геймерів у ЧДБК! 23-24 квітня в Черкаському державному бізнес-коледжі відбувся щорічний відкритий чемпіонат з кіберспорту. Такий захід сь ...
Завершується створення нової лабораторії он-лайн-навчання
Завершується створення нової лабораторії он-лайн-навчання За фінансової підтримки ГО «Рада батьків Черкащини» та технічної підтримки Київського національного університету техноло ...
«Козацькі розваги»
«Козацькі розваги» 12 жовтня відбулися спортивно-патріотичні змагання «Козацькі розваги» присвячені Дню захисника Вітчизни. Цього року уч ...