• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

ДЕНЬ КАР’ЄРИ СТУДЕНТІВ ВІДДІЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ТУРИЗМУ
ДЕНЬ КАР’ЄРИ СТУДЕНТІВ ВІДДІЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ТУРИЗМУ 27 квітня 2016р. відбувся День кар’єри студентів відділення економіки та туризму, в рамках якого був проведений студентс ...
Вручення подяк та грамот за високий професіоналізм
Вручення подяк та грамот за високий професіоналізм Вдало розпочався 2016-2017 навчальний рік у Черкаському державному бізнес-коледжі. Викладачі ЧДБК щороку підтверджують с ...
Роботу Черкаського державного бізнес-коледжу відзначено Національною академією педагогічних наук України
Роботу Черкаського державного бізнес-коледжу відзначено Національною академією педагогічних наук України 7 вересня 2016 року колектив Черкаського державного бізнес-коледжу було відзначено Почесною грамотою Національної академ ...