• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

Олег КУКЛІН: «Намагаємося готувати фахівців, які готові до викликів життя, вміють творчо мислити й ефективно працювати»
Олег КУКЛІН: «Намагаємося готувати фахівців, які готові до викликів життя, вміють творчо мислити й ефективно працювати» Черкаський державний бізнес-коледж має славну 50-річну історію. За цей час тут підготовлено понад 21 000 фахівців. Новіт ...
У бізнес-коледжі презентували  проект створення 
Україно-американського освітньо-культурного центру
У бізнес-коледжі презентували проект створення Україно-американського освітньо-культурного центру 13 вересня 2016 року регіональний директор з міжнародної освіти Broward College (Florida, USA) Скот Мейсон разом з дире ...
Урочисті збори з нагоди Дня працівників освіти
Урочисті збори з нагоди Дня працівників освіти 30 вересня 2016 року у Черкаському державному бізнес-коледжі відбулися урочисті збори з нагоди Дня працівників освіти. Д ...