СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ДЛЯ БІЗНЕСУ»
02 травня в рамках роботи Студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурCating Club» в онлайн-режимі відбувся фаховий конкурс «Соціальні мережі для бізнесу. Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.
В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-19 та №3М-20, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу. За результатами конкурсу І місце посіла Кривда Юлія, ІІ місце – Максишко Дар’я, ІІІ місце – Плаксій Марія.
Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!