МАЙСТЕР-КЛАС ВІД «BUSINESS CLUB»
10 листопада в рамках студентського економічного клубу «BUSINESS CLUB» проведено майстер-клас «Оцінка конкурентоспроможності молочної продукції вітчизняних виробників».
Об’єктом дослідження стало молоко трьох торгівельних марок: «Волошкове поле», «Яготинське» та «Свіже з ферми».
Під час майстер-класу студенти мали змогу:
- оцінити колір, консистенцію та запах молока;
- провести нескладні експерименти на наявність хімічних домішок в молоці таких як: сода, крохмаль та крейда;
- оцінити маркування та інші візуальні параметри, що пливають на конкурентоспроможність продукції;
- аналітичним та графічним методами визначити рівень конкурентоспроможності молока вітчизняних торгівельних марок.