• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

МАЙСТЕР-КЛАС ВІД «BUSINESS CLUB»

«Оцінка конкурентоспроможності молочної продукції вітчизняних виробників»

10 листопада в рамках студентського економічного клубу «BUSINESS CLUB» проведено майстер-клас «Оцінка конкурентоспроможності молочної продукції вітчизняних виробників».

Об’єктом дослідження стало молоко трьох торгівельних марок: «Волошкове поле», «Яготинське» та «Свіже з ферми».

Під час майстер-класу студенти мали змогу:
- оцінити колір, консистенцію та запах молока;
- провести нескладні експерименти на наявність хімічних домішок в молоці таких як: сода, крохмаль та крейда;
- оцінити маркування та інші візуальні параметри, що пливають на конкурентоспроможність продукції;
- аналітичним та графічним методами визначити рівень конкурентоспроможності молока вітчизняних торгівельних марок.

Інші новини

У Черкасах молодь знайшла креативні підходи до вирішення проблем української економіки
У Черкасах молодь знайшла креативні підходи до вирішення проблем української економіки Готові пропозиції для удосконалення програми соціально-економічного розвитку регіону та його підприємств розробили студе ...
Офіційне привітання Broward College
з 50-річним ювілеєм ЧДБК
Офіційне привітання Broward College з 50-річним ювілеєм ЧДБК 15 вересня 2016 р. регіональний директор з міжнародної освіти Broward College (Florida, USA) Скот Мейсон від імені прези ...
Tуристичний похід
Tуристичний похід 03, 10 та 17 вересня пройшли однодобові туристичні походи, які організувала циклова комісія фізичного виховання для студ ...