• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

МАЙСТЕР-КЛАС ВІД «BUSINESS CLUB»

«Оцінка конкурентоспроможності молочної продукції вітчизняних виробників»

10 листопада в рамках студентського економічного клубу «BUSINESS CLUB» проведено майстер-клас «Оцінка конкурентоспроможності молочної продукції вітчизняних виробників».

Об’єктом дослідження стало молоко трьох торгівельних марок: «Волошкове поле», «Яготинське» та «Свіже з ферми».

Під час майстер-класу студенти мали змогу:
- оцінити колір, консистенцію та запах молока;
- провести нескладні експерименти на наявність хімічних домішок в молоці таких як: сода, крохмаль та крейда;
- оцінити маркування та інші візуальні параметри, що пливають на конкурентоспроможність продукції;
- аналітичним та графічним методами визначити рівень конкурентоспроможності молока вітчизняних торгівельних марок.

Інші новини

Випускники бізнес-коледжу можуть продовжити навчання 
за державним замовленням на 3 курсі КНУТД
Випускники бізнес-коледжу можуть продовжити навчання за державним замовленням на 3 курсі КНУТД Відповідно до угоди про співпрацю між Черкаським державним бізнес-коледжем та Київським національним університетом техно ...
Tуристичний похід
Tуристичний похід 03, 10 та 17 вересня пройшли однодобові туристичні походи, які організувала циклова комісія фізичного виховання для студ ...
Зустріч з представниками компанії Codaline
Зустріч з представниками компанії Codaline 20 вересня 2016 року відбулася зустріч студентів відділення інформаційних технологій із засновниками компанії Codaline Н ...