• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВОРКШОП ДЛЯ УЧАСНИКІВ МАРКЕТИНГОВОГО КЛУБУ

23 березня в рамках роботи Студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурCating Club» був проведений воркшоп на тему «Візуальна стратегія в соціальних мережах як основа побудови особистого бренду». Запрошені спікери Смаглюк Альона, маркетолог, дизайнер сайтів та Селезньова Світлана, контент-фотограф розповіли про важливість наповнення візуального контенту, а саме стиль, характер, колористику та асоціативність особистого бренду.

Інші новини

Результати виборів голови Студентської ради коледжу
Результати виборів голови Студентської ради коледжу 19-20 травня у коледжі відбулися вибори нового голови Студентської ради на 2016-2017 навчальний рік. На посаду балотувал ...
ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ
ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ СТАНОМ НА 27.07.2016 р. абітурієнтами на І курс 2016-2017 навчального року на ...
Оголошення!
Оголошення! 30 серпня (вівторок) 2016 року о 13:00 в аудиторії № 104 відбудеться засідання педагогічної ради коледжу. План педра ...