• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВОРКШОП ДЛЯ УЧАСНИКІВ МАРКЕТИНГОВОГО КЛУБУ

23 березня в рамках роботи Студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурCating Club» був проведений воркшоп на тему «Візуальна стратегія в соціальних мережах як основа побудови особистого бренду». Запрошені спікери Смаглюк Альона, маркетолог, дизайнер сайтів та Селезньова Світлана, контент-фотограф розповіли про важливість наповнення візуального контенту, а саме стиль, характер, колористику та асоціативність особистого бренду.

Інші новини

ЕКО-акція  «Зробимо Україну чистою разом!»
ЕКО-акція «Зробимо Україну чистою разом!» 23 квітня студенти Черкаського державного бізнес-коледжу приєдналися до наймаштабнішого Всеукраїнського прибирання «Зроб ...
Результати конкурсу есе «Що я можу зробити для України?»
Результати конкурсу есе «Що я можу зробити для України?» Вітаємо КОВАЛЕНКО ПАУЛУ, студентку відділення економіки та туризму, ГРУПА № 1Е-13 за зайняте 2 місце в конкурсі есе “ЩО ...
Вітаємо переможицю конкурсу СтудМіс Черкащини 2016
Вітаємо переможицю конкурсу СтудМіс Черкащини 2016 21 травня відбулося феєричне шоу краси, кмітливості, таланту та грації СтудМіс Черкащини 2016. Серед 17 конкурсанток с ...