• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВОРКШОП ДЛЯ УЧАСНИКІВ МАРКЕТИНГОВОГО КЛУБУ

23 березня в рамках роботи Студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурCating Club» був проведений воркшоп на тему «Візуальна стратегія в соціальних мережах як основа побудови особистого бренду». Запрошені спікери Смаглюк Альона, маркетолог, дизайнер сайтів та Селезньова Світлана, контент-фотограф розповіли про важливість наповнення візуального контенту, а саме стиль, характер, колористику та асоціативність особистого бренду.

Інші новини

Брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики
Брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики 12 квітня 2016 р. викладачі фундаментальних дисциплін провели брейн-ринг, присвячений Дню космонавтики, в якому взяли уч ...
ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ
ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ СТАНОМ НА 27.07.2016 р. абітурієнтами на І курс 2016-2017 навчального року на ...
Директор бізнес-коледжу отримав нагороду
 «За професійну майстерність»
Директор бізнес-коледжу отримав нагороду «За професійну майстерність» 12 вересня 2016 року директору Черкаського державного бізнес-коледжу, професору, д.е.н. Кукліну О.В. була вручена нагоро ...