кейс-практикум "Імідж та репутація бренду"
2 березня відбулося спільне засідання студентських науково-практичних клубів «МурCating Club» та «Business Club» в рамках якого викладачами кафедри економіки, підприємництва та маркетингу було проведено кейс-практикум «Імідж та репутація бренду» (на прикладі чаю). На підготовчому етапі було досліджено український ринок чаю, названо виробників, проаналізовано їх товарні марки та бренди. Згідно проведеного анкетування «Виявлення споживчої думки щодо улюбленого бренду чаю» було обрано чотири найбільш популярні серед споживачів бренди: Ahmad Tea, Greenfield, Richard, TESS. Методом сліпого аналізу фокус-групи (студенти груп МА-18, ПТ-18, ЕК-18) оцінювали зразки за органолептичними та хімічними властивостями. Було проведено впізнаваність брендів чаю за їхніми атрибутами (логотип, слоган, реклами та рекламних персонажів). В результаті досліджень фокус-груп визнали, що ТМ TESS є лідером серед оцінюваних зразків та отримала найвищу оцінку експертів. Решта зразків розподілилися наступним чином Richard, Greenfield, Ahmad Tea.