Люди перестають мислити, коли перестають читати
Д.Дідро

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

Одним з основних завдань навчально-методичної діяльності ЧЕРКАСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО БІЗНЕС-КОЛЕДЖУ є забезпечення освітнього процесу навчальною і науковою літературою, методологічними, дидактичними і методичними розробками, електронними засобами навчального призначення відповідно до стандартів вищої освіти.


Автор Назва статті Перегляд
1 Устиченко С.В. Іванова І.В., Потапенко Л.В. Устиченко С.В. Абревіатура як компонент глобальної професійної терміносистеми сфери розробки ІТ-продукту. Folia Philologica. № 4. С. 25-33. DOI: https://doi.org/10.17721/folia.philologica/2022/4/4 Перейти
2 Устиченко С.В. Боровик Т.М., Устиченко С.В., Залозна Т.Г., Волощенко О.В. Інноваційне освітнє середовище як інструмент брендингу. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7 № 1. С. 96-106. DOI: 10.15276/mdt.7.1.2023.7 Перейти
3 Устиченко С.В. Ustychenko S.V. Developing critical thinking skills through the lens of understanding of intercultural values. Іноземні мови. 2021. № 2. p. 66-70. DOI: https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.2 Перейти
4 Устиченко С.В. Боровик Т.М., Устиченко С.В. Неформальна освіта як складова освітньої парадигми сучасності. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. 2019. № 4. С. 5-10. DOI: 10.31651/2524-2660-2019-4-5-10 Перейти
5 Устиченко С.В. Боровик Т.М., Устиченко С.В., Кравченко Л.В. Неформальна освіта дорослих як складова концепції «освіта впродовж всього життя». Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. 2020. № 1. C. 32-36. DOI: 10.31651/2524-2660-2020-1-32-36 Перейти
6 Устиченко С.В. Боровик Т.М., Устиченко С.В., Григораш О.А. Мультимедіа та мультимедійна (цифрова) культура: синергетичний ефект застосування в освіті. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. 2021. № 1. C. 95-100. DOI: 10.31651/2524-2660-2021-1-95-100 Перейти
7 Устиченко С.В. Ходаковська О.О., Устиченко С.В. Умови розвитку математичної культури студентів як складової професійної компетентності. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. 2020. № 2. С. 131-136. Перейти