Трейд-маркетолог – спеціаліст, який займається просуванням різних груп товарів безпосередньо в торгових точках. Трейд-маркетологи проводять навчальну роботу з персоналом магазинів, беруть участь у створенні рекламних матеріалів, розробляють пропозиції щодо збільшення продажів компанії, планують трейд-маркетингові заходи на рік, квартал, місяць, розробляють концепції, плани, бюджети трейд-маркетингових заходів, а також відповідають за їх реалізацію, планують і відстежують трейд-маркетинговий бюджет, презентують трейд-маркетингові проекти відділу продажів компанії і клієнтам, аналізують потреби в POS-матеріалах, ведуть переговори з клієнтами в рамках маркетингових проектів, здійснють аудит торгових точок, аналізують ефективність проведених заходів та надають відповідну звітність.

Представлений список допоможе Вам зрозуміти, що професія Трейд-маркетолог саме для Вас:

  1. Ви цілеспрямовані, впевнені в собі, йдете до мети і завжди досягаєте кінцевого результату?
  2. Ви вмієте працювати з комп’ютерними програмами, аналізувати масиви даних?
  3. Ви маєте аналітичний склад розуму, знаходите нестандартні способи вирішення завдань?
  4. Ви цікавитесь трендами світових товарних ринків, новими технологіями продажу?
  5. Ви більш схильні до вивчення точних наук?
  6. Ви комунікабельні, любите спілкуватись з новими людьми, вмієте умовляти?
  7. Ви цікавитесь стратегіями різних національних і міжнародних компаній?
  8. Ви вмієте правильно формулювати завдання та координувати роботу інших?
  9. Вам подобається працювати у команді?
  10. Ви добре вмієте планувати свою діяльність та з легкістю могли б спланувати діяльність всього маркетингового відділу?