Коротко про професію
Трейд-маркетолог – спеціаліст, який займається просуванням різних груп товарів безпосередньо в торгових точках. Трейд-маркетологи проводять навчальну роботу з персоналом магазинів, беруть участь у створенні рекламних матеріалів, розробляють пропозиції щодо збільшення продажів компанії, планують трейд-маркетингові заходи на рік, квартал, місяць, розробляють концепції, плани, бюджети трейд-маркетингових заходів, а також відповідають за їх реалізацію, планують і відстежують трейд-маркетинговий бюджет, презентують трейд-маркетингові проекти відділу продажів компанії і клієнтам, аналізують потреби в POS-матеріалах, ведуть переговори з клієнтами в рамках маркетингових проектів, здійснють аудит торгових точок, аналізують ефективність проведених заходів та надають відповідну звітність.
Представлений список допоможе Вам зрозуміти, що професія Трейд-маркетолог саме для Вас:
- Ви цілеспрямовані, впевнені в собі, йдете до мети і завжди досягаєте кінцевого результату?
- Ви вмієте працювати з комп’ютерними програмами, аналізувати масиви даних?
- Ви маєте аналітичний склад розуму, знаходите нестандартні способи вирішення завдань?
- Ви цікавитесь трендами світових товарних ринків, новими технологіями продажу?
- Ви більш схильні до вивчення точних наук?
- Ви комунікабельні, любите спілкуватись з новими людьми, вмієте умовляти?
- Ви цікавитесь стратегіями різних національних і міжнародних компаній?
- Ви вмієте правильно формулювати завдання та координувати роботу інших?
- Вам подобається працювати у команді?
- Ви добре вмієте планувати свою діяльність та з легкістю могли б спланувати діяльність всього маркетингового відділу?