Чому був створений цей ресурс?

Часто на рішення про вибір професії впливають поради батьків, друзів, знайомих, «мода» на певні спеціальності тощо. Часто людина, яка при виборі свого професійного шляху керується порадами інших людей, бажанням обрати «модну» спеціальність і при цьому мало враховує або і зовсім не звертає уваги на власні індивідуальні особливості та бажання, рано чи пізно опиняється в ситуації, коли виявляється, що обрана нею професія їй не до душі, кар’єра не вибудовується, перспективи туманні. І якщо це так, то навряд чи працівник отримуватиме задоволення від своєї роботи.

Готовність людини до трудової діяльності визначається його психологічною та практичною готовністю.

Виховання психологічної та практичної готовності до праці є необхідною умовою вирішення завдань професійної орієнтації учнів. Цілеспрямовано воно починається на етапі молодшого шкільного віку і триває до 9-х класів, забезпечуючи наступність у змісті, формах і методах проведеної роботи.

Цей ресурс створений для того, щоб допомогти обрати вступникові професію, яка була б йому до душі та відповідала його характеру, інтересам та здібностям, а, отже, забезпечувала б задоволення від праці за обраною професією та успішну кар’єру.

Яка основна причина створення цього ресурсу?

На даному етапі шкільного навчання найбільш ефективно застосовуються такі методи профорієнтаційної роботи:

  • вивчення і формування особистісних і соціально значущих мотивів вибору професії (у формі профорієнтаційних ігор-конкурсів з учнями, конкурсів-естафет, вікторин, турнірів і т.д.);
  • вивчення та моніторинг профнамірів учнів (з метою вивчення інтересів своїх вихованців класний керівник може використовувати такі прийоми, як вивчення особистих справ учнів, проведення індивідуальної бесіди з учнями, анкетування і т.д.);
  • індивідуальна робота з учнями з питань вибору професії;
  • класні години та професіографічні зустрічі;
  • формування пізнавальних інтересів (факультативні та гурткові заняття, олімпіади, конкурси, вікторини, виставки, галереї дружби, ярмарки завтрашніх майстрів, спартакіади і т.д.);
  • гуртки технічної та художньої творчості;
  • уроки технічної та обслуговуючої праці;
  • організація суспільно корисної продуктивної праці;
  • екскурсії на підприємства і в організації;
  • робота з батьками.
  • Таким чином, зміст і форми реалізації методів професійної орієнтації є базою для здійснення профорієнтаційної роботи в 9-x класах.

    Мета сервісу "Турнір професій"

    Вибір професії - це друге народження людини. І кожному з вас потрібно буде зробити цей вибір у майбутньому. Дорога в майбутнє почнеться з перехрестя, і дуже важливо не помилитися у виборі шляху. Адже від цього вибору залежить багато чого: і матеріальне благополуччя, і коло спілкування, й інтереси, і щастя в житті. Як зробити правильний вибір, на кого навчатися далі? Адже нині існує багато різноманітних професій. Як зорієнтуватися в цій багатоманітності, вибрати серед них ту, яка допомогла б успішно розпочати самостійну трудову діяльність, а значить, і життєвий шлях?