Коротко про професію
Маркетолог-аналітик – спеціаліст, який збирає і аналізує інформацію про ринок товарів і послуг, конкурентів і поведінці споживачів, успішність маркетингової стратегії компанії-замовника. Маркетолог-аналітик займається організацією і проведенням досліджень ринку, розробкою рекомендацій, прогнозів (розвиток, динаміки важливих показників) і маркетингових стратегій, роботою з підрядниками, підготовкою і видачою технічний завдань для маркетологів та інших членів колективу, проводить сегментацію ринку, аналізує і робить прогноз результатів запланованих рекламних кампаній, програм лояльності, консультує групи, що займаються продажами і внутрішніми проектами, працює з командою, яка формує асортимент, співпрацює з рекламними агентствами (вибір найкращих за рейтингом або проведення тендера, аналіз результатів, бюджет на рекламу і т. д.), оцінює позиції компанії на ринку.
Представлений список допоможе Вам зрозуміти, що професія Маркетолог-аналітик саме для Вас:
- Ви цілеспрямовані, впевнені в собі, йдете до мети і завжди досягаєте кінцевого результату?
- Ви вмієте працювати з комп’ютерними програмами, в тому числі – для аналітики?
- Ви маєте аналітичний склад розуму і полюбляєте розв’язувати складні задачі?
- Ви цікавитесь загальним станом економіки країни та світу?
- Ви більш схильні до вивчення точних наук?
- Ви комунікабельні, любите спілкуватись з новими людьми?
- Ви цікавитесь стратегіями різних національних і міжнародних компаній?
- Ви вмієте правильно формулювати завдання та координувати роботу інших?
- Вам подобається працювати у команді?
- Ви добре вмієте планувати свою діяльність та з легкістю могли б спланувати діяльність всього маркетингового відділу?