Маркетолог-аналітик – спеціаліст, який збирає і аналізує інформацію про ринок товарів і послуг, конкурентів і поведінці споживачів, успішність маркетингової стратегії компанії-замовника. Маркетолог-аналітик займається організацією і проведенням досліджень ринку, розробкою рекомендацій, прогнозів (розвиток, динаміки важливих показників) і маркетингових стратегій, роботою з підрядниками, підготовкою і видачою технічний завдань для маркетологів та інших членів колективу, проводить сегментацію ринку, аналізує і робить прогноз результатів запланованих рекламних кампаній, програм лояльності, консультує групи, що займаються продажами і внутрішніми проектами, працює з командою, яка формує асортимент, співпрацює з рекламними агентствами (вибір найкращих за рейтингом або проведення тендера, аналіз результатів, бюджет на рекламу і т. д.), оцінює позиції компанії на ринку.

Представлений список допоможе Вам зрозуміти, що професія Маркетолог-аналітик саме для Вас:

  1. Ви цілеспрямовані, впевнені в собі, йдете до мети і завжди досягаєте кінцевого результату?
  2. Ви вмієте працювати з комп’ютерними програмами, в тому числі – для аналітики?
  3. Ви маєте аналітичний склад розуму і полюбляєте розв’язувати складні задачі?
  4. Ви цікавитесь загальним станом економіки країни та світу?
  5. Ви більш схильні до вивчення точних наук?
  6. Ви комунікабельні, любите спілкуватись з новими людьми?
  7. Ви цікавитесь стратегіями різних національних і міжнародних компаній?
  8. Ви вмієте правильно формулювати завдання та координувати роботу інших?
  9. Вам подобається працювати у команді?
  10. Ви добре вмієте планувати свою діяльність та з легкістю могли б спланувати діяльність всього маркетингового відділу?