КОМУНІКАТИВНИЙ ТРЕНІНГ ДЛЯ ЕКОНОМІСТІВ «НАРОДЖЕНІ В ЕПОХУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ»
22 травня 2018 року в рамках роботи студентського Business Club відбувся комунікативний тренінг для студентів груп № 1Е-17 та № 3Е-17 на тему: «Народжені в епоху цифрових технологій: хто вони, чого хочуть і про що мріють?».
Актуальність даного заходу зумовлена тим, що динамізм та суперечності сучасного життя все частіше проявляються у конфліктах між молодими людьми та їхніми старшими родичами в побуті, між молодими фахівцями та більш зрілими керівниками у професійній діяльності внаслідок існування різних поглядів на філософію життя, його цінності та пріоритети, типи мислення, методи навчання і комунікації. Уникнути цих конфліктів допоможе знання теорії поколінь, визначення причин глибоких системних змін у глобальному просторі, розуміння свого власного «я». Саме про особливості формування і розвитку покоління Z, преставниками якого є наші студенти, йшла мова на заході. Присутні мали можливість не тільки інформаційно збагатити свої знання про себе, а й подискутувати між собою.
З метою визначення спільних рис та відмінностей сучасного покоління у порівнянні з поколінням батьків, дідів та прадідів присутні студенти взяли участь у експрес-опитуванні з подальшим обговоренням власних цінностей, прагнень у житті та роботі, пріоритетів у навчанні. Підводячи підсумки відповідей, було визначено наступні характерні риси наших майбутніх економістів: націленість на особистісний розвиток; формування гнучкого стилю мислення; підприємливість; нетерплячість; незалежність; прагматичність і бажання постійно рухатися в обраному напрямку.
На наше переконання, знання прагнень і потенційних можливостей молодих людей – майбутніх фахівців, використання сучасних інструментів навчання та комунікації сприятиме формуванню спільного бачення, кращому взаєморозумінню та якісному спрямуванню інтелектуального потенціалу молоді в продуктивне русло: для створення креативних ідей та їх подальшої ефективної реалізації у житті.
Відділення економіки висловлює подяку викладачам Кузнецовій Н.Б. і Харченко С.В. за організацію та проведення цього цікавого тренінгу.