НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ ЕКОНОМІСТІВ «СЕКРЕТИ УСПІХУ ВІДОМИХ КОМПАНІЙ: ВІД СТРАТЕГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ»
5 травня 2018 року в рамках роботи студентського Business Club відбувся навчально-практичний семінар для економістів випускної групи № ЕК-16 на тему: «Секрети успіху відомих компаній: від стратегічного мислення до реалізації».
Під час семінару студенти презентували власні дослідження механізмів реалізації стратегій розвитку на прикладі світових бізнес-гігантів, таких як Amazon, Zara, Apple, Starbucks, Disney, BMW, GE.
У ході обговорення реальних історій ведення бізнесу учасниками семінару визначалися головні фактори успіху стратегій бізнес-гравців світового ринку: «підривна» ідея та незвична стратегія бізнесу, сфокусований спектр послуг, орієнтованість на зовнішнє оточення, високий рівень корпоративної культури; лідерство на всіх рівнях компанії; розуміння значимості задоволення клієнтів; постійні інновації як джерело життєдіяльності бізнесу; наявність культури навчання; системна перспектива, консерватизм у фінансових питаннях. Щодо кожного бізнесу були розглянуті системні помилки, які стали причинами невдалих стратегій окремих компаній. Також було визначено, що в ході реалізації бізнес-стратегії не менш важливими є рішення, які стосуються ділової репутації компанії, вирішення етичних проблем, оцінка виправданості ризику, професійне використання креативних інструментів управління розвитком компанії.
Вивчення актуальних практик розвитку бізнесу навчає мислити стратегічно, бачити можливості там, де конкуренти навіть про них ще не підозрюють та вміти визначати життєздатність власних моделей бізнесу. Бажаємо нашим економістам у майбутній професійній діяльності обирати тільки виграшні стратегічні рішення!